Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Aktualizacja: 2007-05-19
1. Idea i założenia.
Czarna Bandera to wspólnota żeglarska o neutralnie dobrym charakterze, stanowiąca zbrojną siłę oddanych sobie, wzajemnie wiernych awanturników i poszukiwaczy przygód. Jesteśmy piratami, dziećmi morza i wiatru. Pomimo tego, że żyjemy z łupienia, kradzieży i rozboju, twardo trzymamy się honorowego kodeksu siedmiu mórz i oceanów.
Demokracja jest dobra dla mieszczańskich paniczyków i szczurów lądowych, toteż pod Czarną Banderą plujemy na to. Na okręcie każdy zna swoje miejsce i role. Na czele wspólnoty stoi kapitan, zaś jemu kolejno podlegają oficerowie, bosman i reszta marynarzy. Kto sprzeciwi się temu na ląd wróci wpław, bądź nie wróci wcale.
2. Zasady rekrutacji.
Po złożeniu odpowiednich pergaminów w księgach bractwa każdy, kto chce zaciągnąć się na Żelazną Dziewice i służyć pod Czarną Banderą poddany zostaje trzem próbom: charakteru, zaufania i krwi. Kandydat, który próby przejdzie i zyska aprobatę WSZYSTKICH członków załogi zostaje przyjęty do korsarskiej rodziny i składa śluby wierności morzu. Wymagamy by kandydat osiągnął 20 krąg wtajemniczenia w swoim fachu nim złoży pisma.
3. Materiały, skarby, łupy.
Składki materiałów są dobrowolnym gestem każdego z piratów, choć ich częstotliwość i liczba zależna będzie od pomocy jaką klan udziela w złożeniu czegokolwiek. Każdy pracuje na własny zysk i konto a w imię braterstwa i awantury pomagamy sobie wzajemnie. W chwili w której jeden z kamratów potrzebuje choćby recepty, a drugi ma ją zakurzoną w swojej kajucie, winien ją zwyczajnie oddać. Sprzęt i broń, która uda się złożyć, jest dożywotnią własnością posiadacza i może z nią zrobić co dusza zapragnie. Ot, choćby przegrać w kości, albo zwyczajnie sprzedać.
4. Zachowanie i charakter pirata.
Każdego pirata służącego pod Czarną Banderą obowiązuje język krain w każdym miejscu i o każdej porze - niezależnie czy rozmawia w gronie drużyn, bractwa, sojuszu czy szepcząc. Jest to jedna z najważniejszych zasad żeglarskiej rodziny, a jej nie przestrzeganie będzie karane wyrzuceniem za burtę.
Pozdrawiamy się poprzez uderzenie pięścią w ramie i jedno z żeglarskich powitań: Siedmiu synów!; Wiatr niech sprzyja!; Ahoj!; Niech żyje brać mórz i oceanów!
Komentarz:
Jesteśmy klanem, który na pierwszym miejscu stawia ODGRYWANIE POSTACI. Mówienie "klimatycznym" językiem, godziny spędzone na rozmowach to nie jest jeszcze RPG. Istotna jest konsekwencja, pomysł i stawianie charakteru postaci ponad doraźną, materialną korzyść, ale RÓWNOCZEŚNIE jej rozwój. Siła jest i będzie istotna - na tym polega ta gra. Chcesz odgrywać wielkiego łotra i pirata a masz 20 krąg? Zapomnij.
Post został pochwalony 0 razy
|
|